آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......



تماس با ما

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



کتاب تبلیغات تریزی TRIZ

کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات | نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه TRIZ تریز


کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات |

نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه





آموزش تخصصی تریز، سمینارها و همایش های تریز

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



فیلم های آموزشی تریز TRIZ

فیلم های آموزش TRIZ تریز


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


مجموعه تصاویر خلاقانه 2

تصاویر خلاقانه 2


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


4جموعه تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


دوره های تخصصی آموزش مذاکره
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره



آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۸۴ مطلب توسط «آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز» ثبت شده است

برگزاری دوره آموزشی تریز توسط دکتر علی خویه در کارخانه های مختلف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۰۲ ، ۱۲:۵۹
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

مدرس خصوصی تریز دکتر علی خویه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۰۲
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز
آموزش تخصصی تریز TRIZ
 
 
دوره ی آموزشی TRIZ
دوره های تخصصی آموزش تریز ، مدرس: علی خویه

حل خلاقانه مسائل مفاهیم خلاقیت و نوآوری روش سعی و خطا طوفان فکری تاریخچه نوآوری نظام یافته و نحوه گسترش آن در جهان روش الهام گیری از ابتکارات گرایش روانی در حل مشکلات خ جایگاه نوآوری نظام یافته در دانش بشر لاق نمایش فیلم های آموزشی از مبتکر TRIZ ایده آل نگری در حل مشکلات خلاق تمرینات گروهی در کلاس
[ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۱ ، ۱۷:۴۹
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی، کارشناسی ارشدMBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت، دارای دو اختراع ثبت شده، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما، www.khooyeh.com

مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات

هدف کارگاه:

 

ارتقا مهارت حل خلاقانه مسائل و استفاده از مهندسی خلاقیت و تریز در حل مسائل

 

 

محتوای کارگاه:

در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری، تکنیکهای حل خلاق روش های ایده یابی منابع خلاقیت ، تاریخچه و دانشمندان موثر در (TRIZ)،موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت: - مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) - پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (- فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ - تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله - 39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی، رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی - مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی بازی های خلاقانه تکنیک های خلاقیت موانع خلاقیت راهکارهای پیشبرد خلاقیت در زندگی نمایش فیلم و اجرای کارگاه های آموزشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۱ ، ۱۷:۴۷
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

برگزاری دوره آموزشی تریز به طور خصوصی در محل کار شما به طور کاربردی

 همراه با اجرایی فیلم  کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی (case study)
khooyeh.ir
🏪چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1-  صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2-  اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3-  هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4-  رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ 🏨🏭
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........🛹


#دکتر_علی_خویه
#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_دیجیتال_مارکتینگ #مشاور_سیستمهای_مدیریت
@drkhooyeh.ir

تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱
تماس مستقیم با دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
درود بر شما
جهت راحتی شما عزیزان در پیام رسان های
 روبیکا سروش ایتا گپ ایگپ بله
در خدمت شما هستیم
با تشکر دکتر علی خویه khooyeh.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۱ ، ۱۷:۴۲
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۵۰
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

تکنیک های خلاقیت "اسکمپر"

تکنیک اول خلاقیت در فروش :
جانشین کردن : چه چیزی رادرفروش میتوانم جانشین چیز دیگری کنم؟مثال:
وقتی نان گندم نیست مردم نان جو راجانشین آن می کنند ومیخورند.
وقتی چای نیست مردم قهوه راجانشین آن میکنند ومیخورند.
وقتی بنزین نیست مردم از گاز استفاده میکنند.
اگرمانتو فروش هستید و مانتو 50 هزارتومنی دارید می توانید دربازارکسادی، یک مانتو 30هزارتومنی راجانشین مانتو 50 هزارتومنی کنید!
اگراجناس داخل ویترین شماقیمتهای بالایی دارد میتوانیددربازارکسادی اجناس ارزانتررا جانشین اجناس قیمت بالا کنید!
اگرفروشنده خوبی نداریدمیتوانیدیک فروشنده خوب استخدام کنید واو راجانشین فروشنده قدیمی کنید.
اگرآینه پرو شماکوچک است میتوانید یک آینه بزرگتر جانشین آن کنید.
حالا برای اینکه خلاقیت ذهن شما به کار بیفتد ببینیدچه چیزهایی رامیتوانید درمغازه خودجانشین سازی کنیدتافروش بالا برود؟
آیامیتوانید بجای کیف بزرگ یک کیف کوچک باهمان طرح تولیدکنید؟؟
آیامیتوانیدبه جای فروش تخم مرغ ،
تخم بلدرچین راجانشین رژیم غذایی مردم محله خود کنید؟؟؟ و...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۲
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز


)تریز واژه TRIZ( از حرروف اول کلمات روسری Zadatch Lzobreatatelshikh Resheniya Teoriya به معنای نظریه ی حل ابداعی مساله استخراج شده و معاد انگلیسی آن تیپسTIPS است.
نوآوری نظام  یافته ( یکی ازروش های حل ابداعی مساله بوده که در سال1946 توسرط آلتشولر روسی با هدف بهبود و سرعت بخشی به کار نوآوران پایه گذاری شده است و طی سالهای گذشته به ابرزاری کاربردی برای اختراع کردن وحل مسائل فنی با پیچیدگی های گوناگون تبدیل شده است.


 تحقیق درباره حل خلاقانه مسئله  ابتدا با این ایده شروع شد که برای نووری قوانین عمومی وجود دارد برای که مبنای  نوآوری خلاقانه را تشکیل می و دهند به فناوری پیشرفت می انجامند . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۲۵
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

ما در زندگی روزمره‌ی خود، همواره شاهد تبلیغاتی هستیم که در اینترنت، نشریات، بر روی بیلبوردها یا در میان برنامه‌های تلویزیونی نمایش داده می‌شوند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ما در روز، به طور میانگین ۳۶۲ آگهی تبلیغاتی می‌بینیم (البته اگر نام‌های تجاری و برندهایی را که مشاهده می‌کنیم، در نظر نگیریم) ولی فقط ۳ درصد از این آگهی‌ها، ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، یعنی در هر روز فقط ۱۲ آگهی برای ما جذاب است. پس چگونه می‌خواهید از ازدحام تبلیغاتی موجود عبور کنید و تبلیغات خلاقانه و به یادماندنی‌ای را برای مخاطبان یا بازار هدف خود ایجاد کنید؟ برای این منظور، ابتدا باید به مفهومی قوی برسید و سپس به طراحی خلاقانه‌ای فکر کنید. توجه به طرح‌بندی و نحوه‌ی ارائه موجب می‌شود که تبلیغات شما مورد توجه قرار بگیرد، ولی توجه به مفهوم و خلاقیت کمک می‌کند تا تبلیغات شما در ذهن مخاطبان باقی بماند. در اینجا آگهی‌هایی را برای نمونه بیان می‌کنیم که با بهره بردن از خلاقیت بالا و مفهومی قوی، از طراحی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.


 

۱. از خط تای میان دو صفحه استفاده کنید

تبلیغات خلاقانه - آگهی تبلیغاتی برای آدیداس

در این دو صفحه‌ی منتشرشده برای آگهیِ «با آدیداس، همیشه ورزش کنید»، از خط تای میان دو صفحه به عنوان بخشی از طراحی این آگهی استفاده شده است. به صورتی که با باز و بسته کردن این دو صفحه، ورزشکار نمایش داده شده در تصویر، حرکات ورزشیِ درازونشست، تمرین با وزنه و حرکت کششی را انجام می‌دهد.

۲. کاری کنید مخاطب‌تان با دقت بیشتری به تصویر نگاه کند

تبلیغات خلاقانه - آگهی تبلیغاتی برای موتورسیکلت هوندا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۳۱
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز
shopping khooyeh (22)

اصول تبلیغات اثربخش

 

قوانین تبلیغات را جدی بگیرید / راه رفتن در تاریکی

تجارت بدون تبلیغات همچون راه رفتن در تاریکی است. در این شرایط شاید خودتان بدانید چه می کنید، اما مطمئنا دیگران از شما خبری نخواهند داشت. تبلیغات تأثیرگذار باعث می شود تا نام شما به خوبی در ذهن مردم باقی بماند. در واقع تبلیغات خوب به شما کمک می کند تا به اهداف تان در زمینه جذب مشتری برسید و بتوانید تولیدات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان را در اختیارشان  قرار دهید.

به طور ایده آل، تبلیغات باید موجب شود تا مصرف کنندگان در قدم اول متوجه حضور شما در بازار کسب و کار شوند و در گام بعدی به استفاده از تولیدات و خدمات شما بپردازند. بدون در نظر گرفتن روش های متداول، تمامی تبلیغات شما باید به طور مداوم منعکس کننده موقعیت منحصر به فرد شما و خدمات مثبتی باشد که به مصرف کننده ارائه می دهید.

 

تبلیغات، ارتباطی است که بین شما و مصرف کننده مورد علاقه تان در نظر گرفته می شود که می تواند علاوه بر جنبه اطلاع رسانی برای او جنبه آموزشی و در عین حال متقاعد کننده داشته باشد تا او مجاب به استفاده از خدمات شما شود. تبلیغات باید با سایر ابزارهای تجارت همراه باشد تا بتواند موفق عمل کند. کلمات و شیوه ای که برای این کار انتخاب می کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در زیر به چند نکته مهم در این زمینه اشاره می کنیم که می تواند به تولیدکنندگان برای انتخاب تبلیغ مناسب برای محصولات شان کمک کند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۴۵
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

shopping khooyeh (22)

دوره ی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی

به نام خدا

ره آموزشی فشرده تبلیغات و  ارتباطات بازاریابی

کمپین تبلیغاتی

مهندسی تبلیغات

تبلیغات خلاق

مدرس: مهندس علی خویه

این بخش آموزشی که به صورت یکپارچه و منسجم مراحل اجرایی و عملیاتی تهیه کمپین تبلیغاتی و ارتباطات بازاریابی  و مهندسی  تبلیغات را در خود دارد شامل سه مرحله و سه روز می باشد.

در روز اول کلیه امور و  فعالیت هایی که قبل از تهیه برنامه تبلیغاتی انجام می شود آموزش داده می شود.

در روز دوم تهیه برنامه تبلیغاتی و برنامه ارتباطات بازاریابی و برخی از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغاتی آموزش داده  می شود.

در روز سوم مهندسی تبلیغات، تبلیغات خلاق و ارزیابی فعالیت های تبلیغاتی آموزش داده می شود.

برنامه ها و سرفصل های روز اول:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۹
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

برای فعال کردن قسمتِ خلاقیت مغزتان:
"شنبه ها" ساعت مچی خود را برعکس ببندید،
"یکشنبه ها" با دست غیر معمول مسواک بزنید،
"دوشنبه ها" به یک رادیوی خارجی گوش کنید و سعی کنید مطالب را بفهمید
"سه شنبه ها" با دست مخالف صبحانه میل کنید.
این کارهای غیرمعمول باعث میشود مغز را به چالش بکشید تا عصب ها مجبورشوند مسیرهای جدیدی بسازند و این کار ظرفیت مغز و حافظه را زیاد می کند ودرنهایت شما از هر دو قسمت مغزتان استفاده میکنید و مغز بطور متعادل و بالانس فعالیت میکند.

آموزش خلاقیت و تریز TRIZ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۷
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

آموزش تخصصی TRIZ تریز , خلاقیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۱
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

در دنیای امروز انسان بدون ارتباط نمی تواند زنده بماند و زندگی کند

و هیچ شرکتی نمی تواند بدون ارتباطات کسب وکار متداوم و روبه پیشرفتی داشته باشد

ارتباطات مهمترین و اثرگذارترین عامل در زندگی و کسب وکار هر فردی محسوب می شود

 

روابط عمومی و ارتباطات موثر و خلاق در کسب و کار

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب

مخاطبان دوره:دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی در ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

مدرس دوره: علی خویه(مولف، مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی)

www.iTRIZ.ir 

مدرس خلاقیت و نوآوری آموزش تریز TRIZ

مدت زمان سمینار: 8 ساعتبرخی از سرفصل های دوره:

10 تکنیک ارتباط خلاق در زندگی و کسب و کار

ان ال پی در ارتباطات خلاق

روابط عمومی خلاق و موثر

تکنیک های بهبود روابط عمومی

دام های روابط عمومی موثر و اثربخش

10 تکنیک خلاقانه ارتباطات بازاریابی

مهندسی ارتباطات در زندگی و تجارت

زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)

ارتباطات خلاق در زندگی و کسب و کار و تجارت

تکنیک های خلاقانه ارتباطات برای پیشبرد اهداف

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها ، مهندسی ذهن

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی

الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی

ج)برنامه‌ریزی

بازاریابی ، ارتباطات و تبلیغات با استفاده از ضمیرناخودآگاه

اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود  ،اصل استفاده از قدرت تمرکز، اصل استفاده از قدرت سوال

اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت ،اصل تصویر سازی ذهنی

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

اصل مدلسازی، اصل باورها و  ارزش ها

اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

اصل پیش فرض ها ،اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

اصل خطوط زمانی

اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

 اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

اصل مدل  Score در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

اصل زبان بدن در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

 الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری

ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی

 ج - پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی

د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )

اصل مدل میلتون

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار می شود)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۵۹
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

بزرگترین سمینار خلاقیت  

مهندسی خلاقیت، برنامه های خلاقیت

زندگی خلاقانه، بازاریابی خلاقانه، فروش خلاقانه، ارتباطات خلاقانه، کارآفرینی خلاقانه

سخنران : علی خویه

iTRIZ.ir

سمیناری خلاقانه همراه با برنامه های خلاقانه

خلاقیت را در زندگی و کسب و کار احساس کنیم

روزی یادگاری در یک فضایی به یاد ماندنی

مخترعان نوآوران خلاقان 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۴۶
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

کارگاه آموزشی فروش خلاق و ایده های فروش

مدرس: علی خویه

استاد دانشگاه ، نویسنده ی 12 عنوان کتاب تخصصی و مرجع ، 18 سال تجربه ی اجرایی موفق

شماره تماس: 09122991608

در صورت تمایل، این دوره در سازمان شما و برای کارکنان شما برگزار می گردد

9-11

مبانی و مفاهیم مهندسی فروش و مهندسی بازار

ضرورت ها اهداف وظایف

اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در بازاریابی و فروش

تکنیک های مذاکره

14-16

تکنیک های بازاریابی و  فروش خلاق

کارگاه کارگروهی تکنیک های خلاقیت و مهندسی فروش

16-18

کارگاه کارگروهی فروشنده حرفه ای

سبک های فروش، رفتار مشتریان، روانشناسی فروش

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۸
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۱
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

علی خویه

مدرس تریز ، خلاقیت و نوآوری

شماره تماس مستقیم : 09122991608

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، 

نویسنده ی 12 عنوان کتاب تخصصی و مرجع

نویسنده ی کتاب تبلیغات تریزی و کتاب سبک های تبلیغاتی

18 سال تجربه ی اجرایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۱
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

Shopping Curitiba Crosswalk

Shopping Curitiba Crosswalk 2

Shopping Curitiba Crosswalk 3

Latina Insurance Crosswalk

“Crosswalks are safer” by Pragma DDB, Lima, Peru. [link]

Latina Insurance Crosswalk

Bubbles Hair Salon Comb Crosswalk

During the weekend, a comb-shaped zebra crossing was created adjacent to the hair salon in India. The effect was achieved by sticking a temporary transparent sticker to the road. [link]

Bubbles Hair Salon Comb Crosswalk

South Africa Tourism Crosswalk

Clever marketing for South Africa Tourism. Zebra Crossing signs around traffic lights in Mumbai were painted to look like the stripes of a real zebra. [link]

South Africa Tourism Crosswalk

Funeral Home Zebra Crossing

Funeral Home Zebra Crossing

Mr. Clean Crosswalk

Clever marketing for Mr. Clean cleaning supplies in Italy. [link]

Mr. Clean Crosswalk

Latina Insurance Crocodile Crosswalk

“Crosswalks are safer” by Pragma DDB, Lima, Peru. [link]

Latina Insurance Crocodile Crosswalk

FedEx Kinko’s Crosswalk

BBDO used oversized bottles of correction fluid to promote FedEx Kinko’s in New York. [link]

FedEx Kinkos Crosswalk

Bin Your Butts Crosswalk

Bin Your Butts Crosswalk

MTN Company Crosswalk

Zebra crossings were used to draw attention to the “Settimane dell’Architettura e del Design”, an international appointment between designers, architects and passionates in South Italy. [link]

MTN Company Crosswalk

Zebra Crossing Memorial

Names of victims of traffic accidents were painted as white stripes of zebra crossing. [link]

Zebra Crossing Memorial

Reckless Driving Zebra Crossing

“Life is precious. Use the zebra crossing.” [link]

Reckless Driving Zebra Crossing

Creative and Unusual Sofa Designs

Collection of creative and unusual sofa bed designs from around the world.

 

SofaBOX

Unusual sofa design by John Hofgartner from Winterthur, Switzerland. [link]

SofaBOX

SofaBOX 2

Acceleration Sofa

Copenhagen based designer Phillip Grass has come up with a concept for a space age sofa called the “Acceleration”. [link]

Acceleration Sofa

Velvet Sofa

Beautiful sofa designed by creative designers Andrea Fino and Samanta Snidaro. [link]

Velvet Sofa

Swimming Pool Sofa

Concept sofa design from advertisement campaign for Piscine Castiglione, a swimming pool design firm. [link]

Swimming Pool Sofa

Nubola Sofa

Comfortable and soft sofa, titled “Nubola”. [link]

Nubola Sofa

Star System Sofas

Creative sofas designed by Enrico Buscemi and Piergiorgio Leone. [link]

Star System Sofas

Star System Sofas 2

Aston Martin DB6 Sofa

The Aston Martin DB6 sofa was produced between 1965 and 1970. [link]

Aston Martin DB6 Sofa

Morphed Sofa

Nina Saunders takes traditional furniture pieces and morphs them into odd shapes. [link]

Morphed Sofa

Scrubbing Brush Sofa

Is it a sofa or a scrubbing brush turned upside down? [link]

Scrubbing Brush Sofa

The Flying Carpet Sofa

“East meets West” sofa by Tonio de Roover, looks like a flying carpet that wants to rise from earth. [link]

The Flying Carpet Sofa

The Flying Carpet Sofa 2

Infinity Shaped Sofa

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۸
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

کارگاه های کاربردی خلاقیت در تبلیغات بازاریابی و فروش

تخصصی ترین ورک شاپ های بازاریابی تبلیغات  فروش ارتباطات و روابط عمومی

Special creative workshop in marketing communication advertising and selling

کارگاه های کارگروهی تکنیک های اجرایی خلاقیت در بازاریابی و تبلیغات و فروش

همراه با اعطای گواهی نامه رسمی به زبان انگلیسی و فارسی

دوره ها بر اساس شغل و علاقمندی شما و انتخاب شما برنامه ریزی خواهدشد

در هر روز 2 الی 3 تکنیک به صورت کارگاهی اجرا خواهد شد

کاربرد تکنیک ها در تبلیغات، بازاریابی، فروش، ارتباطات و روابط عمومی می باشند.

مدرس: مهندس علی خویه

عناوین کارگاه ها:

توجه: این دوره به صورت خصوصی و برای کارکنان شرکت ها (بنا به درخواست شرکتها) برگزار می شود.

تکنیک کارگاه

 

تریز TRIZ

 

تکنیک سناریونویسی

 

کارت سنجاقی

 

تکنیک زنبوری یا شبکه ای

 

تکنیک های آینده پژوهی

 

تکنیک طوفان مغزی  (BRAIN STORMING)

 

NGT/multivoting

 

تکنیک ARIZ

 

تجسم خلاق

 

SIL

 

هوش مصنوعی

 

جرقه های احتمالی

 

Benchmarking

 

تکنیک USIT

 

مهندسی معکوس

 

تکنیک OTSM

 

تحلیل های چرخه ای

 

تکنیک NLP

 

تکنیک TTVC

 

scamper

 

نیلوفر آبی، لانه شیر، گوردون / لیتل، گالری، گشت گذار

 

دلفی

 

TKJ

 

ماتریس های ریخت شناسی

 

نظام پیشنهادها

 

pcc

 

گمبا کایزن

 

 

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۸
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز
خلاق ترین تبلیغات سال 2015 را در ادامه ی مطلب ببینید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۴
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

برای مشاهده ی تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۷
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

سرفصل های ارایه مطالب فروش خلاق و مهندسی فروش توسط مهندس علی خویه در کیش

مهندسی فروش و فروش خلاق

مدرس و ارایه دهنده :علی خویه

itriz.ir

تبلیغات شما

سرفصل های دوره:

تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش

شاخص های مهندسی فروش

تکنیک های مهندسی فروش

مهندس فروش و مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

تکنیک های ضد خطا در فروش

10 نقطه کور فروش

10 اشتباه فروش

مهندسی فروش در چند بازار جهانی

10 تکنیک مهندسی فروش

رفتار خریداران در مهندسی فروش

تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

10 تکنیک فروش خلاق

10 تاکتیک فروش خلاق

10 استرات‍ژی فروش خلاق

10 تکنیک قیمت گذاری خلاق

10 تکنیک خلاق جذب مشتریان

10 تکنیک تبلیغات خلاق

سبک های فروش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۰
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق

ارایه دهنده : مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

khooyehali@yahoo.com

مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی  تبلیغات

مولف 12 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات

مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه

18سال تجربه ی اجرایی موفق در عرصه ی برندسازی، بازاریابی ، مدیریت و فروش

 

 2

1-      اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز

2-      تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق

3-      اصول خلاقیت در بازاریابی

4-      منشور بازاریابی خلاق

5-      تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...)

6-      تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ....

7-      تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....)

8-      مثلث بازاریابی خلاق

9-      آمیخته بازاریابی خلاق

a.       قیمت گذاری خلاق  و تکنیک های قیمت گذاری خلاق

b.      توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق

c.       ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق

d.      محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق

10-   انواع بازاریابی خلاق

a.       بازاریابی خلاق درونی

b.      بازاریابی خلاق بیرونی

c.       بازاریابی خلاق سطحی

d.      بازاریابی خلاق شاخه ای

11-   انواع خلاقیت در بازاریابی

a.       خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر

b.      خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای

c.       خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی

d.      خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی

e.      خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی

f.        خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی

g.       خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی

h.      خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی

i.         خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس

j.        خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی

k.       خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی

l.         خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی

m.    خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی

12-   تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی

جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....

13-   ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق

14-   تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق

کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۷
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

I'd love to see law firms try more guerrilla marketing.law firm marketing, guerrilla marketing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Guerrilla Pepto Bismol Campaign Guerrilla Marketing Photo

Guerrilla Marketing Example for Pepto Bismol

Guerrilla Pepto Bismol Campaign Guerrilla Marketing Photo

Guerrilla Marketing Examples

Guerrilla Pepto Bismol Campaign Guerrilla Marketing Photo

Guerrilla Marketing Example for Pepto Bismol

برای مشاهده ی ادامه ی تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۱
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

هنگامی ‌که ناسا برنامه فرستادن فضانوردان به فضا را آغاز کرد،با مشکل کوچکی روبرو شد. آنها دریافتند که خودکارهای موجود در فضای بدون ‌جاذبه کار نمی‌کنند. (جوهر خودکار به سمت پایین جریان نمی‌یابد و روی سطح کاغذ نمی‌ریزد.) برای حل این مشکل آنها شرکت مشاورین اندرسون را انتخاب‌کردند. تحقیقات بیش‌از یک دهه طول‌کشید، 12میلیون دلار صرف شد و در نهایت آنها خودکاری طراحی کردند که در محیط بدون جاذبه می‌نوشت، زیر آب کار می‌کرد، روی هر سطحی حتی کریستال می‌نوشت و از دمای زیرصفر تا 300 درجه‌ سانتیگراد کار می‌کرد. روس‌ها راه‌حل ساده‌تری داشتند: آنها از مداد استفاده کردند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۳
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

در مورد نوآوری و خلاقیت شاید شنیده باشید که به خاطر تعداد patent هایی که هر ساله شرکت Apple ثبت می کند این شرکت در صدر نوآوری و خلاقت ترین شرکت دنیاست اما واقعیت این است که در سال 2015 این شرکت جز 10 شرکت اول در زمینه نوآوری هم نیست!

در ابتدا لازم است توضیح کوتاهی در مورد پتنت (patent) داده شود. شاید بعد از مناقشه قضایی سامسونگ و اپل بر سر موضوع پتنت ها این لغت را بیشتر شنیده باشید.

پتنت یک حق اختصاصی است که به یک اختراع که عبارتست از یک محصول یا فرایند که راه جدیدی را برای انجام کاری فراهم می‌کند و یا یک راه حل فنی جدید را برای مشکلی ارائه می‌دهد، داده می‌شود. یک پتنت، محافظت برای اختراع مالک پتنت را فراهم می‌کند. حفاظت برای مدت زمان محدودی است که عموماً 20 سال می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۴
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

اصول تبلیغات تریزی چیست؟

به طور کلی مجموعه نتایج حاصل از خلاقیت شناسی تحلیلی اختراعات که تشکیل دهنده دانش تریز است شامل مفاهیم مخلفی است که اهم این مفاهیم در صنعت تبلیغات به نام ده اصل تبلیغات تریزی شناخته می شوند.
1.قانون کمال و مطلوبیت
2.تحلیل مثبت و منفی
3.راه حل های ابداعانه استاندارد
4.کمپین تبلیغات تریزی سیستم چهار مرحله ای بازاریابی و تبلیغات تریزی
5.کمپین تبلیغاتی ستاره ای
6.سی و نه پارامتر مهندسی بازاریابی و تبلیغات خلاق
7. چهل اصل مهندسی تبلیغات و بازاریابی خلاق
8.هشت ضلعی تبلیغات تریزی
9.ماتریس تناقض ها
10.ابزارهای اضافی تبلیغت تریزی

منبع: تبلیغات تریزی دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه ، موسسه خدمات فرهنگی رسا

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۲
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

آموزش تخصصی TRIZ تریز , خلاقیت

بازاریابی و فروش خلاق، تبیلغات خلاق و اثر بخش، خلاقیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

بازاریابی و فروش خلاق

تبیلغات خلاق و اثر بخش

آموزش تخصصی TRIZ تریز , خلاقیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۱
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز