حل خلاقانه مسائل مفاهیم خلاقیت و نوآوری روش سعی و خطا طوفان فکری تاریخچه نوآوری نظام یافته و نحوه گسترش آن در جهان روش الهام گیری از ابتکارات گرایش روانی در حل مشکلات خ جایگاه نوآوری نظام یافته در دانش بشر لاق نمایش فیلم های آموزشی از مبتکر TRIZ ایده آل نگری در حل مشکلات خلاق تمرینات گروهی در کلاس

دوره ی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی
به نام خدا
ره آموزشی فشرده تبلیغات و ارتباطات بازاریابی
کمپین تبلیغاتی
مهندسی تبلیغات
تبلیغات خلاق
مدرس: مهندس علی خویه
این بخش آموزشی که به صورت یکپارچه و منسجم مراحل اجرایی و عملیاتی تهیه کمپین تبلیغاتی و ارتباطات بازاریابی و مهندسی تبلیغات را در خود دارد شامل سه مرحله و سه روز می باشد.
در روز اول کلیه امور و فعالیت هایی که قبل از تهیه برنامه تبلیغاتی انجام می شود آموزش داده می شود.
در روز دوم تهیه برنامه تبلیغاتی و برنامه ارتباطات بازاریابی و برخی از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغاتی آموزش داده می شود.
در روز سوم مهندسی تبلیغات، تبلیغات خلاق و ارزیابی فعالیت های تبلیغاتی آموزش داده می شود.
برنامه ها و سرفصل های روز اول: