اصول تبلیغات تریزی چیست؟ (تبلیغات خلاقانه)
چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ
اصول تبلیغات تریزی چیست؟
به طور کلی مجموعه نتایج حاصل از خلاقیت شناسی تحلیلی اختراعات که تشکیل دهنده دانش تریز است شامل مفاهیم مخلفی است که اهم این مفاهیم در صنعت تبلیغات به نام ده اصل تبلیغات تریزی شناخته می شوند.
1.قانون کمال و مطلوبیت
2.تحلیل مثبت و منفی
3.راه حل های ابداعانه استاندارد
4.کمپین تبلیغات تریزی سیستم چهار مرحله ای بازاریابی و تبلیغات تریزی
5.کمپین تبلیغاتی ستاره ای
6.سی و نه پارامتر مهندسی بازاریابی و تبلیغات خلاق
7. چهل اصل مهندسی تبلیغات و بازاریابی خلاق
8.هشت ضلعی تبلیغات تریزی
9.ماتریس تناقض ها
10.ابزارهای اضافی تبلیغت تریزی
منبع: تبلیغات تریزی دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه ، موسسه خدمات فرهنگی رسا
علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
۹۴/۰۹/۰۴