ارتباطات موثر و خلاق در کسب و کار , مهندسی ذهن وان ال پی NLP
در دنیای امروز انسان بدون ارتباط نمی تواند زنده بماند و زندگی کند
و هیچ شرکتی نمی تواند بدون ارتباطات کسب وکار متداوم و روبه پیشرفتی داشته باشد
ارتباطات مهمترین و اثرگذارترین عامل در زندگی و کسب وکار هر فردی محسوب می شود
روابط عمومی و ارتباطات موثر و خلاق در کسب و کار
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب
مخاطبان دوره:دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی در ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
مدرس دوره: علی خویه(مولف، مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی)
www.iTRIZ.ir
مدت زمان سمینار: 8 ساعتبرخی از سرفصل های دوره:
10 تکنیک ارتباط خلاق در زندگی و کسب و کار
ان ال پی در ارتباطات خلاق
روابط عمومی خلاق و موثر
تکنیک های بهبود روابط عمومی
دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
10 تکنیک خلاقانه ارتباطات بازاریابی
مهندسی ارتباطات در زندگی و تجارت
زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
ارتباطات خلاق در زندگی و کسب و کار و تجارت
تکنیک های خلاقانه ارتباطات برای پیشبرد اهداف
انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها ، مهندسی ذهن
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی
الف)اعصابو شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی
ج)برنامهریزی
بازاریابی ، ارتباطات و تبلیغات با استفاده از ضمیرناخودآگاه
اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود ،اصل استفاده از قدرت تمرکز، اصل استفاده از قدرت سوال
اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت ،اصل تصویر سازی ذهنی
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
اصل مدلسازی، اصل باورها و ارزش ها
اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
اصل پیش فرض ها ،اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
اصل خطوط زمانی
اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
اصل مدل Score در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
اصل زبان بدن در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی
ج - پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )
اصل مدل میلتون
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار می شود)