آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......



تماس با ما

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



کتاب تبلیغات تریزی TRIZ

کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات | نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه TRIZ تریز


کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات |

نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه





آموزش تخصصی تریز، سمینارها و همایش های تریز

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



فیلم های آموزشی تریز TRIZ

فیلم های آموزش TRIZ تریز


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


مجموعه تصاویر خلاقانه 2

تصاویر خلاقانه 2


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


4جموعه تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


دوره های تخصصی آموزش مذاکره
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره



آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اصول تبلیغات اثربخش

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ
shopping khooyeh (22)

اصول تبلیغات اثربخش

 

قوانین تبلیغات را جدی بگیرید / راه رفتن در تاریکی

تجارت بدون تبلیغات همچون راه رفتن در تاریکی است. در این شرایط شاید خودتان بدانید چه می کنید، اما مطمئنا دیگران از شما خبری نخواهند داشت. تبلیغات تأثیرگذار باعث می شود تا نام شما به خوبی در ذهن مردم باقی بماند. در واقع تبلیغات خوب به شما کمک می کند تا به اهداف تان در زمینه جذب مشتری برسید و بتوانید تولیدات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان را در اختیارشان  قرار دهید.

به طور ایده آل، تبلیغات باید موجب شود تا مصرف کنندگان در قدم اول متوجه حضور شما در بازار کسب و کار شوند و در گام بعدی به استفاده از تولیدات و خدمات شما بپردازند. بدون در نظر گرفتن روش های متداول، تمامی تبلیغات شما باید به طور مداوم منعکس کننده موقعیت منحصر به فرد شما و خدمات مثبتی باشد که به مصرف کننده ارائه می دهید.

 

تبلیغات، ارتباطی است که بین شما و مصرف کننده مورد علاقه تان در نظر گرفته می شود که می تواند علاوه بر جنبه اطلاع رسانی برای او جنبه آموزشی و در عین حال متقاعد کننده داشته باشد تا او مجاب به استفاده از خدمات شما شود. تبلیغات باید با سایر ابزارهای تجارت همراه باشد تا بتواند موفق عمل کند. کلمات و شیوه ای که برای این کار انتخاب می کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در زیر به چند نکته مهم در این زمینه اشاره می کنیم که می تواند به تولیدکنندگان برای انتخاب تبلیغ مناسب برای محصولات شان کمک کند:

مطمئن شوید تبلیغات تان با استراتژی تجاری شما همسو است

بررسی درست موقعیت تجاری شما تضمین کننده شناسایی درست مصرف کنندگانی می شود که برای اهداف شما مناسب خواهند بود. در این شرایط با تبلیغاتی بجا می توانید دلایل قانع کننده ای برای مصرف کننده تان بیاورید که چرا دارای محصولات برتر و منحصر به فرد هستید. این نوع تبلیغات با گونه ای از شخصیت شناسی تجاری همراه خواهد بود.

با پیامی ساده ارتباط برقرار کنید

مردم به دلیل مشکلات فراوانی که در طول روز دارند معمولا به سختی می توانند اسامی را به خاطر بسپارند. برای تبلیغاتی که قرار است در رسانه های مکتوب منتشر شوند سعی کنید یک جمله بسیار ساده و در عین حال تأثیرگذار را به عنوان جمله اصلی انتخاب کنید و بقیه عناصر و نشانه های تبلیغی را در خدمت همان جمله اصلی به کار بگیرید.

 با سبکی جذاب پیش بروید

تبلیغات برای خود شخصیت، سبک و شیوه خاصی دارند. سعی کنید برای محصولات خود تبلیغاتی به سبک و شیوه ای دوست داشتنی پیدا کنید و حداقل تا یک سال آن را ادامه دهید. تغییراتی که به طور ناگهانی در سبک تبلیغات انجام می شود معمولا باعث سردرگمی خریداران می شود. علاوه بر این مانع از آن می شود که خریداران تان شما را به خاطر بسپارند.

کتاب سبک های تبلیغاتی و تبلیغات تریزی- نویسنده: علی خویه

8 10

قابل اعتماد باشید

اگر خودتان فکر می کنید کیفیت و ارزش تولیدات تان بهترین است، اما دیگران معتقدند که این گونه نیست، در این شرایط تبلیغات می تواند به سرعت بخشیدن در مرگ شما کمک زیادی بکند و هیچ پیشرفتی را در کسب و کارتان موجب نمی شود. دست از شناسایی و بدنام کردن رقبای تان هم بردارید، چرا که ممکن است آتش این کار به سمت خودتان برگردد و نه تنها وفاداری آنها نسبت به رقیب تان کم نشود که با این کار شما بیشتر به سمت او جلب بشوند.

 

حراج بگذارید

با این روش از خریداران تان دعوت می کنید به فروشگاه شما بیایند و با این روش با شما بیشتر آشنا شوند. با آنها در تماس باشید و محل فروشگاه، ساعات کاری و شماره تلفن فروشگاه تان را همراه با اطلاعات مورد نیازشان برایشان بفرستید.

اطمینان حاصل کنید که این تبلیغات حس رقابت را بر می انگیزد

درس خود را درست انجام دهید و بعد به سراغ تبلیغاتی در رسانه ها بروید که حس رقابت دیگران را نسبت به شما بر انگیزد. علاوه بر این خودتان هم دست به کار شوید و تبلیغات تان در رسانه ها را با دیگر تبلیغات مقایسه کنید که تا چه حد به یاد ماندنی، قابل اعتماد و منحصر به فرد هستند و انگیزه ای برای خرید ایجاد می کنند.

اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما کاملاً حرفه ای به نظر می رسد

اگر زمان و هوش لازم را دارید، گرافیست های کامپیوتری و سازندگان نرم افزارهای مختلف می توانند تبلیغاتی بسیار مناسب و حرفه ای را برای شما فراهم کنند. برای این کار می توانید از هنرمندان و نویسندگان و استودیوهای هنری که تجربه ای در امر تبلیغات دارند هم کمک بگیرید تا بتوانید در نهایت یک تولید کاملا حرفه ای در زمینه تبلیغات داشته باشید. شاید این کار در لحظه گران به نظر برسد، اما در نظر داشته باشید که در درازمدت چه پولی را برای خود پس انداز می کنید.

صادق باشید

هر رسانه ای را که برای تبلیغات محصول یا خدمات خود انتخاب کردید، مطمئن شوید که پیام تبلیغی شما در آن به صورت اخلاقی و صادقانه منتشر خواهد شد،چراکه در همه جای دنیا قوانین سختی در زمینه تبلیغات کاذب و فریب دهنده وجود دارد. شاید در برخی کشورها مانند ایران قوانین تبلیغاتی چندان جدی گرفته نشود، اما مخاطبان شما زرنگ تر از آن هستند که قانون گریزی شما از چشم شان دور بماند.

/forsatnet.ir/منیژه صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی