آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......



تماس با ما

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



کتاب تبلیغات تریزی TRIZ

کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات | نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه TRIZ تریز


کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات |

نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه





آموزش تخصصی تریز، سمینارها و همایش های تریز

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



فیلم های آموزشی تریز TRIZ

فیلم های آموزش TRIZ تریز


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


مجموعه تصاویر خلاقانه 2

تصاویر خلاقانه 2


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


4جموعه تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


دوره های تخصصی آموزش مذاکره
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره



آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تکنیک های خلاقیت در فروش

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ق.ظ

تکنیک های خلاقیت "اسکمپر"

تکنیک اول خلاقیت در فروش :
جانشین کردن : چه چیزی رادرفروش میتوانم جانشین چیز دیگری کنم؟مثال:
وقتی نان گندم نیست مردم نان جو راجانشین آن می کنند ومیخورند.
وقتی چای نیست مردم قهوه راجانشین آن میکنند ومیخورند.
وقتی بنزین نیست مردم از گاز استفاده میکنند.
اگرمانتو فروش هستید و مانتو 50 هزارتومنی دارید می توانید دربازارکسادی، یک مانتو 30هزارتومنی راجانشین مانتو 50 هزارتومنی کنید!
اگراجناس داخل ویترین شماقیمتهای بالایی دارد میتوانیددربازارکسادی اجناس ارزانتررا جانشین اجناس قیمت بالا کنید!
اگرفروشنده خوبی نداریدمیتوانیدیک فروشنده خوب استخدام کنید واو راجانشین فروشنده قدیمی کنید.
اگرآینه پرو شماکوچک است میتوانید یک آینه بزرگتر جانشین آن کنید.
حالا برای اینکه خلاقیت ذهن شما به کار بیفتد ببینیدچه چیزهایی رامیتوانید درمغازه خودجانشین سازی کنیدتافروش بالا برود؟
آیامیتوانید بجای کیف بزرگ یک کیف کوچک باهمان طرح تولیدکنید؟؟
آیامیتوانیدبه جای فروش تخم مرغ ،
تخم بلدرچین راجانشین رژیم غذایی مردم محله خود کنید؟؟؟ و...

برای خلاقیت باید برای تفکر وقت بگذارید!

دومین تکنیک خلاقیت اسکمپربرای فروش بهتر" ترکیب کردن" است.
تکنیک اول اسکمپرجانشین سازی بود.
درجانشین سازی یک چیزی را برمی داریم وجای آن چیزدیگری میگذاریم .
اما درترکیب کردن یک چیزی راکنارچیزدیگری میگذاریم ومی فروشیم.

البته به اینکار پکیج درست کردن هم میگویند.
ترکیب کردن کاربردهای زیادی دارد ودرفروش هم بسیارموثر است.
مثال :
دستمال کاغذی + عطر = دستمال کاغذی معطر
چند مثال دیگر:
فروش ترکیبی شلوار + کمربند
فروش ترکیبی اسباب بازی کالسکه + عروسک
فروش ترکیبی مبل + بالشتک
فروش ترکیبی کیف مدرسه + لیوان آب
فروش ترکیبی کتاب + دی وی دی
فروش ترکیبی لیف حمام + صابون
فروش روزنامه در سوپرمارکت
ترکیب رو درجاهای دیگه هم میشه استفاده کرد. مثل:
ترکیب رنگ ها درچیدمان اجناس:
بژ/خاکستری + زرد انبه ای👇
دورنگ نسبتا خنثی که بخوبی با هم ست میشود
رنگ بژ/خاکستری👇
یکی ازرنگ های محبوب سال2017 است.
نارنجی خرمالو ای + نوک مدادی👇
شایداین ترکیب، از آن دسته باشدکه زیبایی و هماهنگی اش راتا به چشم نبینید، باور نکنید.
و...
ترکیب در چیدمان ویترین مثل:
ترکیب کلاه + شال برای مانکن
فکر کنیم وببینیم چه چیزهایی را میتوانیم درتابلویاچیدمان یاویترین یاکالاهاترکیب کنیم تادرفروش موثرباشد.

سومین تکنیک خلاقیت درفروش اسکمپر
" اقتباس"است:
اقتباس یعنی گرفتن یعنی:
با(نگاه کردن و شنیدن ) ،یک ایده ای روبگیریم ودرکارمون اجراکنیم.
این تکنیک هم بسیارکاربردی است.
مثال : بال پرنده ها رو می بینیم وبال هواپیما رو شبیه اون می سازیم.
یامیریم مسافرت بنگلادش ومی بینیم به جای این که هندوانه رو سالم بفروشن اون روقاچ میکنن و میفروشن. بعد ما این خلاقیت رومیگیریم ومیایم توشهرخودمون انجام میدیم!
میریم باغ وحش ومی بینیم که مردم بیشتر ازهمه جلوی قفسمیمون جمع شدن اون وقت این ایده یاخلاقیت به ذهنمون میرسه که اگه تو ویترین یک میمون بذارم کلی آدم در مغازه امجمع میشه!
بازاریابی شبکه ای رو می خونی وبعد ازروش بازاریابی شبکه ایعضو گیری میکنی ودرفروش خودت استفاده میکنی.
این هم اقتباس است.
پس برای خلاقیت دراقتباس کردن باید در
( دیدن و شنیدن) دقت بالا داشته باشیم.
هر فیلم و مکان و حیوان و خلاصه هر چیزی رو می بینیم از خودمون بپرسیم:
ازدیدن این چه خلاقیتی به ذهنم میرسه که باعث افزایش فروشم میشه؟؟
باشنیدن این چه خلاقیتی به ذهنم میرسه که باعث افزایش فروشم میشه؟؟؟

آخرین تکنیک خلاقیت تکنیک
" کوچک کردن یا حذف" است که باعث افزایش فروش می شود.
یعنی باکم کردن یاحذف کردن چه قسمت هایی درمغازه امکان داردفروش مابیشترشود؟
یه نگاهی به نوشته هایی که پشت شیشه مغازه مون هست بندازیم.ممکنه اینقدرزیادنوشته باشیم که مشتری گیج بشه. مشتریهامعمولااز سه نوشته بیشتر باشه گیج میشن.
یه نگاهی به قفسه ها بندازیم ممکنه اینقدرتوپونده باشیم که حتی خودمون هم موقع برداشتن جنس ها گیج بشیم.
یه نگاهی به کارهای روزمره تو مغازه بندازیم. ممکنه بعضی ازکارهارواضافه انجام میدیم وخودمون رو داریم خسته میکنیم. یه نگاهی داخل کشوها بندازیم ممکنه خیلی از وسایل اضافی رومدت هاست نگه داشتیم و به دردمون نمیخوره.
یه نگاهی از دوربه مغازه بندازیم
ممکنه درختی یاشاخه ای یاتابلویی چیزی دیدمغازه رو بسته باشه وما بایدحذفش کنیم!
خلاصه فکر کنیم و نگاه کنیم تایه چیزهایی بیاد تو ذهنمون.

خلاقیت درفروش یعنی همین خوب نگاه کردن به هرچیز!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی