آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

آموزش تریز، مشاوره تحقیق و اجرای تریز، آکادمی تریز، کلینیک تریز، دپارتمان تریز، تکنیک های تریز

آموزش تریز TRIZ، تکنیک های تریز TRIZ تدریس تریز TRIZ

علی خویه، www.khooyeh.ir 09122991608 مولف کتاب تریز، مدرس دانشگاه، محقق و مشاور، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما،
سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......



تماس با ما

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



کتاب تبلیغات تریزی TRIZ

کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات | نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه TRIZ تریز


کتاب تبلیغات تریزی: شیوه حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تبلیغات |

نویسندگان : دکتر احمد روستا و علی خویه





آموزش تخصصی تریز، سمینارها و همایش های تریز

 آموزش TRIZ تریز

09122991608

Khooyeh@gmail.com

آموزش تریز TRIZ در محل کار شما، برای کارکنان شرکت و سازمان شما



فیلم های آموزشی تریز TRIZ

فیلم های آموزش TRIZ تریز


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


مجموعه تصاویر خلاقانه 2

تصاویر خلاقانه 2


مجموعه تصاویر خلاقانه

تصاویر تریز و خلاقیت


4جموعه تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


تصاویر خلاقانه

جموعه تصاویر خلاقانه


دوره های تخصصی آموزش مذاکره
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره



آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۶ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است




عصاره تریز چیست؟ 

در آموزش و یادگیری تریز این سئوال بسیار مهم واساسی است. در تریز اصول و روشهای مهم بسیاری وجود دارد؛ مانند:

40 اصل اختراع

76 راه حل اختراعی استاندارد

روند تحول نظامهای فنّی

ماتریس تضادهای آرتشولر

آریز، و ...

اما هر یک از این اصول بسیار بزرگتر از آن است که بشود به عنوان عصاره اصلی تریز تلقی شود. عصاره تریز را نمی توان در سطوح دس


عصاره تریز چیست؟ 

در آموزش و یادگیری تریز این سئوال بسیار مهم واساسی است. در تریز اصول و روشهای مهم بسیاری وجود دارد؛ مانند:

40 اصل اختراع

76 راه حل اختراعی استاندارد

روند تحول نظامهای فنّی

ماتریس تضادهای آرتشولر

آریز، و ...

اما هر یک از این اصول بسیار بزرگتر از آن است که بشود به عنوان عصاره اصلی تریز تلقی شود. عصاره تریز را نمی توان در سطوح دستنامه ای و ابتدایی یافت؛ بلکه آن را باید در سطوح عمیق تر فلسفی جستجو کرد.

برای استخراج عصاره تریز ابتدا باید ساختار کلّی تریز را فهمید.

می دانیم که:

تریز = روش شناسی + پایگاه دانش

و تریز دارای سه جنبه زیر است:

· روش شناسی (الف): دید تازه ای از فناوری

· روش شناسی (ب): روش تفکر برا ی حل مسئله

· پایگاه دانش: مجموعه ای از مثالها که روش شناسی (الف) را پیاده می کنند.

این نگرش روشن می سازد که عصاره تریز را می بایست در روش شناسی (الف) و (ب) یافت. آنچه که در زیر می آید برداشت من از عصاره تریز است که در 50 کلمه خلاصه شده است:

شناخت اینکه تحوّل نظام های فنی در جهت افزایش ایده آل ها با غلبه بر تعارضات و معمولا با صرف کمترین منبع صورت می پذیرد. بنابراین، تریز برای حل خلاق مسئله روشی دیالکتیک برای فکر کردن ارائه می کند، یعنی: درک مسئله به عنوان یک نظام، تصوّر حل ایده آل، و سپس حل تعارضات.

من این برداشت را عمدتا از خلال مطالعه کتاب تریز اثر سالاماتوف(۲) به دست آوردم، و برای اولین بار این عبارت فشرده را در اسلایدی در سخنرانی TRIZCON 2001 ارائه کردم. سپس آن را در وب سایتم

به عنوان یادداشت ویراستار در انتهای مقاله TRIZCON افزودم و ثبت کردم (انتهای همین مطلب را ببینید).

 

اجازه بدهید این 50 کلمه را به طور خلاصه و از بالا به پایین شرح دهم:

قبل از هرچیز اظهار شده است که تریز یک «شناخت» است؛ به بیان دیگر،‌ «دیدگاه تازه ای» از فناوری است (یعنی همان روش شناسی (الف) فوق الذکر). با درمیان گذاشتن این شناخت، یا با نگریستن به فناوری از این منظر، می توانیم به جایگاه و منظر بسیار گسترده ای برسیم که نه تنها فناوری را در بر دارد، بلکه شامل علم، جامعه، زندگی ما و غیره است.

مهمترین شناخت این است که «نظام های فنّی تحول می یابند». ما فناوری را عمدتا به عنوان نظام های فنّی می بینیم. هر نظامی از تعدادی اجزاء داخلی (یعنی خرده نظام ها) و روابط بین آنها تشکیل شده است و ممکن است به عنوان خرده نظامی از نظام برتر (super-system ) خود قلمداد شود. هر نظام فنّی دستخوش تحوّل می شود، یعنی اینکه در تاریح خود تغییر و توسعه مییابد. این تحوّل روندهای عظیمی را شکل می دهد که شامل ابداعات بزرگی است. تحوّل ممکن است خود را در فازهای مختلف و راه های مختلف نشان دهد، مانند تولد، گسترش، ادغام، پیچیدگی و غیره.

نظام های فنّی «در جهت افزایش ایده آل ها» متحول می شوند. این شناخت به عنوان «قانون اصلی تحوّل» خوانده می شود. سالماتوف ایده آل بودن (Ideality ) را اینگونه تعریف می کند:

«عملکرد اصلی تقسیم بر (ماده + انرژی + اندازه)» و گاه آن را «عملکرد مفید تقسیم بر (هزینه + عملکرد مضر) تعریف می کند. این تعاریف دارای طبیعتی کیفی هستند. شناخت اصلی در اینجا این است که در کل شکل های مختلفی از تحول را می توان به عنوان حرکت هایی در مسیر افزایش ایده آل بودن مشاهده کرد. این شناخت پایه پیش بینی ما و ایجاد نظامهای فنی آینده را شکل می دهد.

تحوّل فقط «با غلبه بر تضادها» رخ می دهد. در ابتدا تضادها به صورت فاصله های موجود بین تقاضا و عرضه (یا عملکردهای جاری تکنولوژیکی) ظاهر می شوند. چنین تضادهایی همین که به عنوان مانع/رادع شناخته شدند، برای اندک زمانی به نوعی نادیده گرفته می شوند، اما بعد با ابتکارات خلاقانه ای بر آن ها غلبه می شود. در نظام های فنی، این ابتکارات خرده گام های تحول را شکل می دهند.

غلبه بر تضادها «اکثرا با حداقل منابع» حاصل می شود. عرضه راحت منابع (مانند مواد، انرژی، و اندازه) غالبا موجب پیچیده شدن نظام گشته و تضادها را حل نمی کند. تشخیص تریز این است که تضادها فقط با عدم تخصیص منابع اضافی و یا با حداقل تخصیص منابع حل خواهند شد. این امر به خوبی با قانون افزایش ایده آل بودن مطابقت دارد.

برمبنای تشخیصی که در بالا ذکر شد، تریز می خواهد روشی (یعنی راه تفکری) «برای حل خلاق مسئله» فراهم نماید. همین هدف اصلی ایجاد و یادگیری تریز است. برای غلبه بر تضادها حل مسئله بسیار ضروری است. از آنجا که هیچ حلی و هیچ راه حلّی از پیش برای چنین تضادهایی شناخته شده نیست، ناچاریم آنها را به طور خلاقانه ای حل کنیم.

برای حل خلاق مسئله، «تریز یک روش دیالکتیک برای تفّکر فراهم میکند». تریز راه فکر کردن را در کلّی ترین معنی خود به ما عرضه می کند. در وراء روشها، .. ها، و ترفندهای خاص گوناگون برای حل مسائل، تریز شیوه جدیدی از تفکر را به ما نشان می دهد. همانطور که سالاماتوف اظهار می دارد، این شیوه را می توان با استفاده از واژگاه فلسفی، به عنوان «یک راه تفکر دیالکتیکی» خواند. ویژگیهای اصلی این شیوه تفکر در عبارت زیر شرح داده شده است:

ابتدا، «مسئله را به عنوان یک نظام بدانیم.» اهداف مسئله را می بایست به عنوان نظام های (فنی) قلمداد کرد که همانطور که در برداشت بالا آمد، تریز نسبت به آنها بینش عمیقی ایجاد می کند. همچنین، ما باید بفهمیم که خود مسئله یک نظام سلسله مراتبی از مسائل را شکل میدهد. با این درک، می توانیم نقطه نظرهای چندگانه و متحوّلی نسبت به مسئله و راه حلهای ممکن آن داشته باشیم.

دوم اینکه، «راه حل اصلی را تصوّر‌کنیم.» البته این امر بر پایه این تشخیص تریز استوار است که نظام های فنّی به سمت افزایش ایده آل بودن متحول می شوند. از آنجا که ما مسیر تحوّل را می دانیم، باید ابتدا در باره تصویر راه حل فکر کنیم. ما باید اول از راه حل ایده آل تصویری بسازیم، و سپس سعی کنیم راه های رسیدن به آن را بیابیم ــ مثلا با وارسی معکوس گام به گام تا برسیم به نظام حاضر. این امر یک فرایند تفکر در مسیر عکس را توصیه می کند که با روش تفکر سنتی که با آزمایش و خطا از نظام حاضر شروع می کند، مغایر است.

سوم اینکه، «تضادها را حل کنیم». منطق دیالکتیک غالبا در فلسفه عبارتست از «حل تضادهای بین تز و آنتی تز با معرفی سنتزهای آنها»، هرچند که فرایند واقعی رسیدن به آن به خوبی شرح داده نشده. اما، تریز موفق شده است برای حل تضادهای مسائل فنّی، (به ویژه در قالب آریز ARIZ ) راهکارهای محکمی را نشان دهد. فرایند اصلی این است که (با فرموله کردن مسئله) یک تضاد فیزیکی (یعنی، موقعیتی که در آن جنبه ای از نظام به طور همزمان در دو مسیر مخالف تقاضا شود) استخراج کنیم، و سپس آن را با اصل جدایی حل کنیم. همین که یک تضاد فیزیکی حاصل شود، این تکنیک حل مسئله در یافتن راه حل های خلاق به نحو اعجاب آوری قوی عمل می کند.

باید توجه داشته باشیم که سه ویژگی تفکر دیالکتیکی موجود در تریز به خوبی با تشخیص تریز از نظامهای فنّی مطابقت دارد.

نوشته:‌ تورو ناکاگاوا، دانشگاه اوزاکا گاکوین، ژاپن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۵
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۴
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

سرفصل های کارگاه کاربردی تکنیک های حل خلاقانه مسائل
http://creativeacademy.persianblog.ir/
مدرس استاد خویه

- تعریف خلاقیت و مفاهیم خلاقیت
- اصول خلاقیت
- انواع خلاقیت
- تکنیک های خلاقیت و روشهای استفاده از آن
-مهارت های حل خلاقانه مسائل
- تکنیک های حل خلاقانه مسائل در زندگی و کسب و کار
- نمونه های مطالعاتی از حل خلاقانه مسائل
- ویژگی های افراد خلاق
- فرایند حل خلاق مسائل


ر این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری، تکنیکهای حل خلاق روش های ایده یابی منابع خلاقیت ، تاریخچه و دانشمندان موثر در (TRIZ)،موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت: - مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) - پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (- فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ - تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله - 39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی، رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی - مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی بازی های خلاقانه تکنیک های خلاقیت موانع خلاقیت راهکارهای پیشبرد خلاقیت در زندگی نمایش فیلم و اجرای کارگاه های آموزشی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۶
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

کارگاه آموزشی تکنیکهای خلاقانه حل مسائل، مهندسی خلاقیت تریز و کاربرد آن 

 
هدف کارگاه
 
ارتقا مهارت حل خلاقانه مسائل و استفاده از مهندسی خلاقیت و تریز در حل مسائل

در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری، تکنیک­های حل خلاق، روش­های ایده­یابی منابع خلاقیت، تاریخچه و دانشمندان موثر در TRIZ مورد بررسی قرار گرفت.

شناسه دوره:

سخنران: آقای مهندس علی خویه 

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی، کارشناسی ارشد MBA

دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت

مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات 

 

 

زمان: 10/08/90 و 11/08/90
مکان: طبقه سوم سلف اساتید - سالن جلسات روابط عمومی

تعداد شرکت کنندگان: 55 نفر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سرفصل های تدریس شده در این دوره، اینجا را کلیک کنید.  
 
همچنین برای مشاهده عکس های دوره به قسمت گالری تصاویر در سایت مرکز مراجعه فرمایید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۳
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز
حل مساله به روش TRIZ
هدف دوره:آشنایی با توانمندترین و کاملترین متدولوژی نوآوری و خلاقیت (TRIZ) در جهت حل مسایل و مشکلات سازمان
 
محتوای دوره:

تئوریTRIZ برگرفته از اول واژگان روسی Teoriya Resheniya Izobrtatelskikh Zadatch است که نخستین بار توسط Altsshuller Genrich در شوروی مطرح وازآن زمان تاکنون توسعه یافته است.در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری، تاریخچه و دانشمندان موثر در این متدولوژی(TRIZ)،موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت: - مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) - پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (ISQ) - ارتباط ووجه تمایزTRIZ با دیگر تکنیکهای مهندسی و حل مسئله - فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ - تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله - 39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی، رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی - کارکرد سودمند(UF) و کارکرد زیانبار(HF) در مسائل و تجزیه و تحلیل شیی اثر - مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی

 
پیش نیاز:   ندارد
 
کارگاه آموزشی:   دارد
 
مدت دوره:   2 روز
 
نوع گواهینامه:   TUV NORD, TUV Academy Iran-Germany

 مدرس : مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه سخنران محقق و مجری پروژه های بازاریابی و خلاقیت

مولف و مترجم هفت اثر تخصصی

مولف و مترجم کتاب راهکارهای حل خلاقانه مسائل بازاریابی تریز

·       consulting, education, research, execution & implementation
marketing-communication-advertising-selling-creativity 
Ali Khooyeh
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
09372991608
khooyehali@yahoo.com
khoooyehali@gmail.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۹
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی، کارشناسی ارشدMBA و دارای مدرک مهندسی IT از دانشگاه علم و صنعت، دارای دو اختراع ثبت شده، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما، www.khooyeh.com

مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات

هدف کارگاه:

 

ارتقا مهارت حل خلاقانه مسائل و استفاده از مهندسی خلاقیت و تریز در حل مسائل

 

 

محتوای کارگاه:

در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری، تکنیکهای حل خلاق روش های ایده یابی منابع خلاقیت ، تاریخچه و دانشمندان موثر در (TRIZ)،موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت: - مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) - پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (- فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ - تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله - 39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی، رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی - مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی بازی های خلاقانه تکنیک های خلاقیت موانع خلاقیت راهکارهای پیشبرد خلاقیت در زندگی نمایش فیلم و اجرای کارگاه های آموزشی

*         

 

دلایل برگزاری کارگاه:

 

 

 

 

 

 

 

زمان: سه شنبه و چهارشنبه  10 , 11 آبان­ماه

 

 

 

 

 

                                                                                                  

 

 

 

 

کارگاه آموزشی تکنیک­های خلاقانه حل مسائل

مهندسی خلاقیت تریز و کاربرد آن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۸
آموزش تریز triz - تکنیک های تریز - اجرای تریز